מגדלי נים_1 - ראשון לציון

מגדלי נים_1, ראשון לציון

חולמים על דירה בגוש דן ? מהיום זה אפשרי ! רק 490,000 ₪ !

"משולש נים", ראשל"צ – שכונת המגדלים של המחר ! חולמים על דירה בגוש דן ? מהיום זה אפשרי ! 
רק 490,000 ₪  - ואתה חלק משכונת המגדלים של המחר בראשון לציון !    
                                         
* אפשרות למימון של בנק מלווה עד 100,000 ₪.        

הפרויקט ממוקם בראשון-לציון שהינה העיר הרביעית בגודלה במדינה, המדורגת בראש הדירוג החברתי-כלכלי של 5
   הערים הגדולות בישראל. 



בעשרים שנה האחרונות, גדלה ראשל"צ בקצב מסחרר הודות לתנופת בנייה, לתעשייה, מסחר ומגורים; אם בשנת 1983 מנתה העיר 104 אלף תושבים בלבד, הרי שבשנת 1995 זינק המספר ל-165 אלף, ולאחר עשור נוסף היו בה 219 אלף, וכיום מתגוררים בה למעלה מ-230 אלף תושבים !

ואולם, "מספרים" אינם חזות הכול, באשר ראשל"צ מובילה בסטנדרט הגבוה של מוסדות הציבור, בדגש על תחום החינוך, ובכך מהווה אבן שואבת לאוכלוסיות איכותיות, המאופיינות ברמה סוציו-אקונומית גבוהה.

על אף העובדה שראשל"צ חולשת על עתודות קרקע נרחבות, עיריית ראשל"צ מקדמת בשנים האחרונות מדיניות של האטת קצב הבנייה של דירות חדשות, ומשכך- הצפי להקמת שכונות מגורים חדשות בתחומי העיר הינו דל למדיי- עובדה ההופכת את עתודות הקרקע המיועדות להקמת שכונות מגורים חדשות בראשל"צ- למשאב יקר ומבוקש, הקשה להשגה בעת זו.

משאב שכזה היא עתודת הקרקע של גוש 3633, המצוי בדרום ראשל"צ, אשר לגביו נמצאת בהליכי תכנון תכנית מתאר רצ/1/103/1- "משולש נים", אשר כבר קיבלה את ברכת הדרך של מוסדות התכנון המקומיים, לרבות ראש העירייה, אשר המליצו על הפקדתה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז מרכז.

"משולש נים", ששטחו הינו כ-350 דונם, נחשב לאזור בעל הנגישות התחבורתית הטובה ביותר בכל ראשל"צ, הואיל ובסמוך לו מצוי כביש מס' 431, יציאות מהירות לתל-אביב ולכיוון מודיעין, חיבור מהיר לכביש מס' 6, וכן תחנת רכבת "ראשונים". 

עפ"י תכנית רצ 1/103/1 – "משולש נים", הנמצאת בהליכי תכנון, מתוכננים בשכונה כ-1,300 יחידות דיור, 19 מגדלי מגורים בגובה של 17 ו-24 קומות, פארקים רחבי היקף, מוסדות ציבור, שטחי מסחר ועוד, והכול תוך הקפדה על בנייה ירוקה וחיבור טבעי לנס ציונה הגובלת לשכונה מדרום.

 

יתרונות הרכישה -

-זכות בקרקע פרטית (להבדיל מקרקע מינהל), המיועדת כבר היום כאזור לפיתוח עירוני, לפי תכנית המתאר המחוזית המאושרת והתקפה (תמ"מ/21/3). 
-רישום זכויות ע"ש הרוכש בטאבו (ללא צורך בהמתנה מייגעת לרישום צו בית משותף). 
-זכות סחירה, הניתנת למימוש בכול עת ! 
-בהתאם ובכפוף להוראות תכנית רצ/1/103/1 – "משולש נים", עתידה הזכות הנרכשת להקנות זכות להקמת יחידת דיור באחד ממגדלי השכונה, זכות המגלמת תשואה המוערכת בכ-300% ביחס למחיר הרכישה. 
-פוטנציאל חסכון של כ-600,000 ₪ ביחס לרכישה של דירת יד-ראשונה מקבלן בסביבת ראשל"צ ונס-ציונה השכנה. 
-ללא התחייבות מוקדמת לקבלן, ללא הצמדות מיותרות למדד תשומות הבנייה ("כל דבר בעתו"). 
-הסכם שיתוף מפורט המסדיר את היחסים בין כל בעלי הזכויות בקרקע כבר היום, תוך צפייה אל העתיד, במטרה להבטיח כי מייד עם אישור התכנית והנחת התשתיות ניתן יהיה להתקשר עם קבלן ו"לעלות על הקרקע".   
-אפשרות למימון בנקאי של עד 100,000 ₪, בלא צורך בשעבוד הזכויות לטובת הבנק.  
-ליווי משפטי של הפרויקט, מהרכישה ועד למימוש הזכויות, באמצעות משרד עורכי-דין כהן – שמואלי, המתמחה במקרקעין, ובעל ניסיון עשיר בליווי פרויקטים מסוג זה.

       * מחיר הקצאה ראשונה בלבד 

 ט.ל.ח –                                                                                                                                                                                       כל הדמיות רעיוניות ומבוססות על הוראות תוכנית מתאר שאושרה ונמצאת בהליכי תכנון . את החברה ו/מי מטעמה יחייבו רק הסכם המכר.

 

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

נדל"ן נדל"ן ופליקס כהן

ייזום ושיווק פרויקטים בע"מ

החברות נדל"ן נדל"ן וכהן פליקס פועלות כחברות יזמיות בתחום ההשקעות בנדל"ן, מגורים, מסחר ותעשייה.  כהן פליקס חברה לבניין ופיתוח שנוסדה בשנת 1973 מביאה עימה ניסיון רב בתכנון, פיתוח ובניית פרויקטים בנדל"ן.

 


חברת נדל"ן נדל"ן המביאה עימה חדשנות פורצת דרך בכל הקשור ליזמות נדל"ן, מה שמקנה לחברות יתרון מובהק של ניסיון וחדשנות בהובלת פרויקטים במסגרות של יזמות בנייה, קבוצות רכישה, תכנון והשבחת קרקעות. במסגרת הליכי תכנון והשבחת הקרקעות החברות מקדמות הפשרה של קרקעות חקלאיות בערים מרכזיות בארץ, מאגדות קבוצת משקיעים לטווח הרחוק וזאת למטרת רכישת קרקעות בעלות פוטנציאל רב לשינוי ייעוד.



החברות מנהלות ומתכננות שינויי ייעוד למגורים ומסחר, קידום ותכנון פרויקטים וכן שינוי ייעוד וקידום של תב"עות ניהול ויזמות בפרויקטים מהגדולים במרכז ובארץ. החברות מעניקות ללקוחותיהן בכל שלב משלבי העסקה ביטחון ושקט נפשי, תוך הקפדה על כללי ונוהלי עבודה מהמחמירים ביותר בתחום.



היכרותן של החברות עם הסביבה בה הן פעילות וניסיון רב השנים מקנות לה יתרון עצום בקידום תוכניות קיימות ועתידיות, לחברתנו ניסיון מוכח בזיהוי הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן, הובלת תהליכים, פשוטים ומורכבים כאחד, עד לקו הסיום ולשביעות רצון ציבור לקוחותינו.

 


החברה מספקת ומעניקה משלב הרכישה מעטפת שלמה ומקצועית לכל אורך התהליך ועד סיומו ,הכל בבית אחד! חברתנו מעניקה בין היתר ליווי ע"י מומחי נדלן , ליווי משרד עו"ד שי כהן מהמובילי בתחום וליווי ע"י חברת ניהול ופיקוח פרויקטים - חברת סיגמא.

קרא עוד+
שתף
מפה