דירות להשקעה בברצלונה - כפר ויתקין

דירות להשקעה בברצלונה, כפר ויתקין

החל מ- 379,000 ש"ח!

הבניין כולל 18 דירות בנות 28- 40 מטר,  במיקום מעולה במרכז העיר. כל הדירות עברו שיפוץ ומותאמות להשכרה לטווח קצר לתיירים המציפים את העיר במשך כל השנה. הבניין מנוהל על ידי חברת ניהול מקומית, המתמחה באיתור נכסים, שיפוצם והשכרתם. הדירה נרכשת עם עם חוזה מול חברת הניהול המקומית  שמספק 7% תשואה נטו, לאחר ניכוי כל ההוצאות למשך 5 שנים.



למה להשקיע דווקא כאן?

ü השקעה במרכז ברצלונה, לאחר ירידות מחירים, ובעיצומה של תנופת תיירות אדירה.

ü הבניין נרכש במחיר נמוך ממחיר השוק, עבר שיפוץ יסודי ומגלם מחיר מכירה נמוך משמעותית ממחיר השוק.

ü טווח השקעה נמוך, כ 80-90 אלף יורו לדירה.

ü אזור מרכזי מאוד אשר נמצא בצמיחה, כ- 200 מטר משדרות הרמבלס

ü 7% תשואה (לאחר ניכוי כל ההוצאות) מובטחת בחוזה ועם בטחונות אצל משרד עו"ד ישראלי. חוזה לחמש שנים, עם אופציה להארכה.

ü אפשרות "אקזיט" עם מכירת הבניין בחמש השנים הראשונות.


ברצלונה
בברצלונה מתגוררים דרך קבע כמיליון וחצי תושבים והיא מארחת כ- 14.4 מיליון תיירים בשנה (ראשונה מבירות אירופה, יותר מפריז!).  לעיר מיקום מושלם, מזג אויר מצוין, חופי ים ארוכים, בקרבת הפירנאים, אנדורה וצרפת.  ברצלונה היא מרכז בינלאומי של תרבות ומוקד משיכה גלובאלי לאוהבי ספורט, גסטרונומיה, וארכיטקטורה.


נדל"ן: איזור שדרות הרמבלס- עורק החיים של העיר שופע מסעדות, ארועים ,חנויות מותגים ובארים
 נכון לשנת 2007 מטר בנויי במרכז העיר היה שווה ערך  ל-6400 יורו.

ההשקעה: המצב הנוכחי בספרד הינו גן עדן למשקיעים , מדד שוק הנדל"ן צנח ב -46% , מצד שני ישנה עלייה שנתית של 24% בכמות התיירים משנת 2006  (ע"פ נתוני משרד התיירות הקטאלוני) והעיר מלאה עד אפס מקום ברוב ימות השנה. לאור המצב הכלכלי הקשה בספרד, נוצר מיתון וירידה בערך הדירות  בין 20%-40%.

שוויו של מטר בנוי באזור הבניין הינו 4630 יורו ואילו את הבניין המיועד ניתן כרגע לקנות לפי 3,025 יורו למטר בנוי . חיסכון של יותר מ-1500 יורו למטר בנוי.

המיקום:
לבניין מיקום מושלם ליד תחנת מטרו מרכזית, דרכה ניתן להגיע לכל אתרי התיירות שמציעה העיר. במרחק 5 דקות הליכה ניתן לקחת את אוטובוס התיירים וכמו כן את אוטובוס שדה התעופה (20 דקות נסיעה).

בנוסף הבניין נמצא ממש במרכז העיר, כ-5 דקות הליכה משדרות הרמבלס המפורסמות וכ-10 דקות הליכה מכיכר קטלוניה המרכזית.

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

Evolve Global

EVOLVE GLOBAL מתמחה בזיהוי הזדמנויות השקעה בזירת הנדל"ן הבינלאומי עבור משקיעי קצה. פעילות החברה מתמקדת באזורים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה ורמת סיכון נמוכה. החברה משקיעה את כל מרצה ומשאביה במחקר שטח איכותי, זיהוי שותפים פוטנציאלים בכל רחבי העולם ועבודה מול יועצים בכירים מישראל ומחו"ל במטרה לייצר ללקוחותיה שקט נפשי בעודם משקיעים בנכסים מעבר לים.

איתור הנכס או העסקה הנכונים להשקעה הם השלב המשמעותי ביותר בעסקת נדל"ן בינלאומית. להשקפתנו, האתגר אינו במימוש הנכסים אלא ברכישתם והשבחתם תוך ליווי צמוד של המשקיע. אנו מאמינים כי קנייה נכונה תוביל בהכרח למימוש מוצלח ומקסום רווחים.

 EVOLVE GLOBAL נמצאת שם אתכם לאורך כל הדרך. החל באיתור העסקאות ובדיקות נאותות מחמירות לכל נכס פוטנציאלי דרך ליווי משפטי וחשבונאי וכלה בדוחות בגין התקדמות ההשבחה, תשואה, תקבולים תקופתיים ועוד.

EVOLVE GLOBAL מזמינה אתכם להצטרף לעסקאות נדל"ן מרגשות ומניבות מסביב לעולם!

שתף
מפה