CASA יבנה - יבנה

CASA יבנה, יבנה

לבחירתכם, דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן דופלקס ופנטהאוזים מקסימים!



ההצלחה על פי אלמוג כ.ד.א.י - CASA יבנה

תחשבו חופש. תחשבו ירוק. תחשבו פתוח. תחשבו CASA יבנה החדשה. עשרות אלפי מטרים רבועים של פארקים ושטחי ציבור מטופחים, טיילת נחל יבנה הצמודה לפרויקט, מרכזי מסחר, חינוך ופנאי משלכם. וזהו רק הרקע: מערכת כבישים פנימית לרווחת הדיירים ובטיחות הילדים, מערכת שאיבה פנאומטית בכל בניין, ואיכות חיים ירוקה-ירוקה, מהגבוהות בארץ!



מתחברים לשכונה ירוקה!

כביש 6 ממזרח, כבישים 4 ו-5 ממערב, כביש 431 החדש מחבר אתכם מכל מקום לכל מקום.

פרויקט CASA יבנה ממוקם במתחם השכונות החדשות-הירוקות של יבנה, העיר שהפכה להיט עבור אלפי משפחות מבוססות מכל רחבי הארץ. באמצע של האמצע של אזור המרכז, בטופ של הטופ של איכות החיים, בנגישות גבוהה לגוש דן, מחכה לכם עולם חדש של הזדמנויות, הן של דיור והן של תעסוקה - באמצעות עשרות חברות היי טק, לוגיסטיקה ומסחר שהתמקמו באזור.

החיים על פי CASA – ירוקים!

CASA יבנה הוא פרויקט מתקדם, המבוסס על תפיסה ייחודית שפיתחה קבוצת אלמוג כ.ד.א.י בשיתוף עמרם וקנין ובניו: * התכנון מצטיין בגמישות מירבית תוך התחשבות בצרכיו האישיים של הדייר  * העיצוב מיישם את המגמות העכשוויות בעולם תכנון הפנים, הסביבה והנוף * המפרט - יוקרתי, עשיר ומגוון וכולל את המותגים המובילים בתחומם * מערך השירות הידידותי, האישי והמחבק, נמשך לאורך כל תהליך הרכישה ושנים אחר כך ומבטיח לכם שקט נפשי והנאה אמיתית בביתכם החדש.

לבחירתכם, דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן דופלקס ופנטהאוזים מקסימים.

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

אלמוג כ.ד.א.י בע''מ

אלמוג כ.ד.א.י בעמ היא אחת מחברות הבנייה וההנדסה הפרטיות המובילות בישראל.

אלמוג מפתחת, בונה ומשווקת מיזמי דיור באיכות גבוהה ומתפקדת גם כקבלנית בבניית מבנים ציבוריים, מסחריים תעשייתיים ומשרדיים עבור ארגונים ממשלתיים גדולים, רשויות מקומיות וגופים ציבוריים, כמו גם עבור חברות במגזר הפרטי. אלמוג כ.ד.א.י בעמ נוסדה בשנת 1986 על ידי ליאורה ויצחק אמסלם. יצחק, קבלן בניה בעל ניסיון רב , אשר ממשיך להוביל את החברה גם היום כמנכל.

החברה בנתה למעלה מ- 500,000 מר ברחבי הארץ, תוך עמידה בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר . החברה מחזיקה בתקן 9003 ISO ומסווגת סיווג בלתי מוגבל (ג- 5) וקבלן רשום לביצוע עבודות ממשלתיות. יחידות הדיור הנמכרות על ידי אלמוג מאופיינות במפרט טכני עשיר ומשובח ובתכנון פנים יעיל וגמיש המאפשר התחשבות בצרכי הלקוח. חומרי הגמר מעניקים למבנים את צביונם המיוחד ועמידותם בתנאי האקלים הישראלי. הלקוחות המרוצים, האיכות והמקצועיות יוצרים את נוסחת הדגל של החברה.

 

שתף
מפה