שער הים - ראשון לציון

שער הים, ראשון לציון

הפרויקט לא בפרסום

אתם הראשונים לראות את השקיעה! שער הים, מתחם מגורים יוקרתי, כולל 8 מגדלים מעוצבים, במרחק 400 מטר מחוף הים במערב ראשון לציון. הפרויקט תוכנן ונבנה במיוחד עבור אנשים שיודעים ואוהבים ליהנות מהנוף המרהיב הנשקף מהדירות בפרויקט, מהבריזה ומהשלווה. שער הים מציע לכם מיקום אידיאלי: מרחק הליכה מהים, עשר דקות נסיעה מתל אביב וקרבה למתחמי הבילוי והתרבות האטרקטיביים. אתם מוזמנים ליהנות משיא היוקרה, ממפרט טכני עשיר ומפנק ומפיתוח סביבתי מושלם .

 

 

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

אפריקה ישראל מגורים בע"מ

מציבה רף חדש של איכות חיים בישראל

אפריקה ישראל מגורים הינה חברת הבניה ששינתה את פני תרבות המגורים בישראל עם יצירתן של שכונות המגורים הקהילתיות במתכונת סביונים, "שכונה שהיא עיר", הכוללת שירותים קהילתיים מתקדמים ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה, המושך אליו אוכלוסייה איכותית ומבטיח את ערך הנכס לאורך שנים.

 

"שכונות הסביונים" של אפריקה ישראל מגורים הינן סמל לאיכות חיים עבור הדיירים, בניה איכותית בסטנדרטים גבוהים והקפדה על כל פרט. מותג הסביונים מזוהה עם המחויבות לסטנדרטים גבוהים של הדירה, הביצוע ואיכות השירות ללקוחות.

 

 

קרא עוד+

על החברה

ncordial Shalom

j ai travaille pour plusieurs maisons de retraite j aurai voulu savoir si ce serai possible de demarcher votre site parlant hebreu et francais et suite a mon experiance professionnelle je pourrai demarcher toutes les residances secondaires et דיור מוגן dans toute la region de Ntanya pour le site WWW.nadlan.com cordial Shalom
שתף
מפה