חלומות קרית אונו - קרית אונו

חלומות קרית אונו, קרית אונו

חלומות קרית אונו

סוגי דירות: דירת גן / מיני פנטהאוז / פנטהאוז

סוגי חדרים: 4/4.5/5/6 חדרים

 

פרויקט חלומות קריית אונו מזמין אתכם לשדרג את איכות החיים שלכם לסטנדרטים גבוהים של בנייה ועיצוב, כמו שקבוצות תדהר ושיכון ובינוי נדל"ן יודעות להציע. הבניינים מתוכננים בקפידה ועיצובם כולל חיפוי חיצוני קשיח אלגנטי, לובי מעוצב ופיתוח סביבתי מלא הכולל גינון עשיר ומוקפד.

 

הפרויקט נמצא במיקום מרכזי מצוין, קילומטרים ספורים מתל-אביב, רמת גן וגבעתיים, מרחק הליכה מקניון קריית אונו ובקרבה לנתיבי התחבורה הראשיים, כך שניתן להגיע בקלות לכביש גהה (כביש מס' 4), לכביש 471 החדש ומשם לכביש 6.

 

הפרויקט היוקרתי כולל ארבעה בניינים מרהיבים בני 10-11 קומות ובהן דירות 4,4.5  ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, עם מפרט עשיר במיוחד, לחוויית מגורים מושלמת.

 

 

*בתוקף עד 15.10.19 

*כפוף לתנאי החברה
*החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת

*ההדמיות להמחשה בלבד, לפני תכנון מפורט, כפופות לשינויים ואינן מחייבות. את החברה יחייבו רק תכניות מכר ומפרט שיצורפו להסכם המכר שייחתם

*טל"ח



קרא עוד+
תכניות דירה לצפייה בדגם בחר תכנית דירה
סוג הנכס מס' חדרים דגם שטח במ"ר מרפסת / גינה במ"ר צפייה בתכנית דירה
דירת גן 5.5 חד'
דירה 5 חד'
דירה 5 חד'
דירה 5 חד'
מיני פנטהאוז 4 חד'
פנטהאוז 6 חד'
פנטהאוז 6 חד'
דופלקס 6 חד'
דופלקס 6 חד'
דופלקס 6 חד'
עוד תוכניות דירה +
מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

שיכון ובינוי נדל''ן

בית אחד. מיליון חלומות

שיכון ובינוי נדל"ן היא חברת הנדל"ן למגורים המובילה והוותיקה בישראל. החברה חרטה על דגלה את ערך הקיימות ומובילה את מהפכת הבנייה הירוקה בישראל.

 

כחברה מובילה, חשוב לה לקבוע סטנדרטים גם בתחום השירות. שכונות החלומות של שיכון ובינוי נדל"ן נבנות על-פי תקנים ירוקים מחמירים שחוסכים במשאבים ובכסף ותורמים לשמירה על הסביבה, ומאפשרים לדיירים איכות חיים גבוהה.

קרא עוד+

על החברה

קבוצת תדהר בע"מ

בונים אמינות

כששואלים אותנו, את לקוחותינו ואת כל מי שבא עמנו במגע, מהו סוד ההצלחה של תדהר, מקבלים תמיד את אותה התשובה - אנשים. אנחנו בתדהר מאמינים במערכות יחסים ארוכות טווח, המושתתות על אמינות, יושר, אכפתיות ואהבת אדם.

 


במשך 26 שנה של עשייה, בנינו יחד בתדהר פסיפס אנושי מיוחד במינו, אשר אט אט ובהתמדה, יצר ארגון מיוחד וחכם, מנוסה ובעל ידע. ארגון ערכי, נחוש ומצטיין, בעל תרבות ורוח, שיש בה הרבה כוח – כוחה של תדהר. יחד, מהווים האנשים של תדהר את ההון האנושי של הקבוצה, שאין אוצר גדול ממנו.

 


בזכות האנשים, הפכה תדהר לקבוצת הנדל"ן הפרטית, הגדולה והאיכותית בישראל ובין החברות היחידות שמלוות את הלקוח ממשרד המכירות, דרך הבנייה בפועל והאחריות לאורך שנים רבות לאחר הכניסה לדירה, ומעניקות לו כתובת אחת ו-100% ביטחון ושקט נפשי.

 

קרא עוד+
שתף
מפה