אורדע טאואר - גינתון

אורדע טאואר, גינתון

כניסה מיידית. דירות אחרונות!

בלב הפועם והתוסס של רמת-גן, אל מול כיכר אורדע הנוסטלגית, מוקם המגדל היוקרתי ביותר אי פעם ברמת-גן – 'אורדע טאואר'. יצירת בוטיק ארכיטקטונית חד-פעמית, במרחק הליכה מבתי הקפה הציוריים, חנויות המעצבים והשדרות היפות עם נוף לים.
המגדל מתוכנן בצורת פלוס (+) ייחודית, המעניקה לכל דירה פנוראמה אורבאנית מרהיבה מבעד לקירות זכוכית שקופים מהרצפה לתקרה. אי הרמוני של פרטיות מושלמת עם 3 כיווני אוויר מלאים ואמיתיים, מרפסת תלויה רחבת ידיים, גן פרטי רחב עם מדשאות ועצי נוי לרווחת הדיירים ובנייה ירוקה. אתם מוזמנים להצטרף למועדון דיירים נבחר ואיכותי אשר בחרו לגור ביצירת המופת של העיר.  

מחירים לדוגמה: 
דירת 3 חדרים, קומה 4, 82 מ"ר + 15 מ" ר מרפסת שמש כיוונים דרום-מזרח-מערב, מחיר 2,360,000 ₪. 
דירת 4 חדרים, קומה 21, 96 מ"ר + 10 מ" ר מרפסת שמש כיוונים דרום-מזרח-מערב, מחיר 2,920,000 ₪.

כניסה מיידית
 
ט.ל.ח

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

קבוצת רסיטל

חברת נדל"ן

'קבוצת רסיטל' פועלת כ-42 השנה בענף הבנייה, בייזום, ניהול והקמה של פרויקטי נדל"ן ייחודיים ונהנית מחוסן פיננסי ומוניטין רב שנים. הקבוצה, אשר מאז שנת 1972 הייתה מעורבת בבניית מאות יחידות דיור בפרויקטים יוקרתיים ואיכותיים בישובים מובילים במדינה בהם- פרוייקט הווילות "רסיטל בצהלה", פרויקט הווילות "נוף הגבעה" בגדרה, שכונת היוקרה "רסיטל בפארק" בהוד השרון, פרויקט "מתחם 2005" ברעננה- עוסקת ביזום פרויקטים במגוון רחב של נכסים. החל מפרויקטים של מגורי עילית, שטחי מסחר ומשרדים ברחבי השפלה וגוש דן.

 

 

הצלחת "קבוצת רסיטל" הינה תוצאה ישירה של חתירה בלתי מתפשרת לחדשנות, תוך שימוש בטכנולוגיות הבנייה החדישות והמתקדמות בעולם, החומרים הטובים ביותר, אנשי מקצוע מעולים ורמת גימור קפדנית ומושלמת. מסורת של בנייה עילית פרפקציוניסטית, העוברת במשפחה מדור לדור.

 

תחת פיקוחו המחמיר של המהנדס הראשי של החברה, אבי גולן- אשר בנה במשך למעלה מעשרים שנה אלפי יחידות דיור בכל רחבי המדינה ובחו"ל- מציבה "קבוצת רסיטל" בפרויקט "אורדע טאואר" סטנדרט בנייה גבוה במיוחד, על מנת ליצור חווית מגורים יוצאת דופן בה כל פרט ופרט נבחרו בקפידה.

 

 

קרא עוד+
שתף
מפה