שדרת משרדים חדשה יוצאת לדרך בחולון

העיר לילדים כבר מזמן לא רק לילדים: לראשונה באזור התעשייה החולוני, מתגבשת תכנית בנייה נקודתית להקמת מגדלי משרדים.

העיר לילדים כבר מזמן לא רק לילדים: לראשונה באזור התעשייה החולוני, מתגבשת תכנית בנייה נקודתית להקמת מגדלי משרדים, באמצעות היזם אליהו פרביש. כחלק מהאג'נדה להפיכת האזור לשדרת משרדים, יוצעו תמריצי מכירה לעוד בעלי מגרשים באזור.

 

ממתחם מוסכים למתחם מגדלים
הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה בתל-אביב, אישרה להפקדה את התוכנית החדשה באזור התעשייה בחולון, לפיה ייבנו 4 מגדלי משרדים, בני 18-24 קומות, ברחוב המרכבה, רחוב ראשי ומרכזי באזור. שטח הבנייה יתפרס על פני 33 אלף מ"ר, ובנוסף תיבנה קומה ציבורית ורחבה עירונית.

המגדלים ייבנו בסמיכות למחלף חולון מזרח החדש, וייהנו מגישה תחבורתית נוחה במיוחד. ישנם 16 מגרשים (כמעט כולם בבעלות פרטית) ברחוב המרכבה המרכזי, והעירייה מנסה לעודד את בעלי המגרשים להקצות את השטח לבניית מגדלים נוספים, כחלק מהאג'נדה להפוך את האזור לאטרקטיבי, מודרני ומושך, ולשוות לו צביון של פארק תעשייה ומסחר.

 

לשוות צביון חדש לעיר
נראה כי אזור התעשייה החולוני הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, עם הקמתו של מתחם פרימיום סנטר ומתחם עזריאלי החדש. כעת, מתמקדת העירייה בהקמה וטיפוח תוכניות בנייה של מגדלים, אשר ישוו לאזור צביון של פארק היי-טק ומסחר, וימשכו אוכלוסיות חדשות לעיר.

תוכנית נוספת שאמורה הייתה לשנות את פני העיר הינה ח-500. כרגע, עדיין אין צפי להתחלת הבנייה, משום שהתוכנית נתקלת בהתנגדויות ובבעיות בירוקרטיות רבות בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה.