פרדס חנה כרכור - איכות ללא פשרות!

אם אתם מחפשים נכס להשקעה או מקום מגורים בצפון הלא רחוק, שקלו בכובד ראש את פרדס חנה או כרכור. עוד על תחום הנדל''ן בפרדס חנה וכרכור בכתבה הבאה.

כל מי שרוצה לגור בצפון הארץ, אך ביישוב אשר נמצא במרחק סביר מתל אביב, יכול לבחור ביישובים פרדס חנה או כרכור, כיישוב מגוריו. פרדס חנה וכרכור הפכו ליישובים פופולאריים מאוד בשנים האחרונות, הן בשל איכות החיים הגבוהה בהם, הן בשל המחירים הסבירים (יחסית למרכז הארץ), והן בשל הקרבה לתל אביב. אז אם אתם מחפשים נכס להשקעה או מקום מגורים בצפון הלא רחוק (כשעה נסיעה), שקלו בכובד ראש את פרדס חנה או כרכור. עוד על תחום הנדל"ן בפרדס חנה וכרכור בכתבה הבאה.

 

הצפון כבר לא כל כך רחוק...

רמת הגולן וחלקים רבים מהגליל נמצאים במרחק של שעתיים עד שלוש שעות נסיעה מהמרכז, ועבור רבים זוהי בעיה של ממש. אך ישנם גם יישובים קרובים יותר למרכז, בהם איכות החיים היא גבוהה מאוד והמחירים עדיין סבירים (אם כי לא נמוכים). פרדס חנה וכרכור הם יישובים שכאלה. יישובים רבים בצפון הארץ התפתחו מאוד בשנים האחרונות, ביניהם חדרה, בנימינה ועוד. גם היישובים פרדס חנה וכרכור נמצאים ברשימה הזו של יישובים בצפון הארץ שנמצאים במרחק סביר מתל אביב וממרכז הארץ והמחירים בהם הם עדיין סבירים.

 

בנוסף, הצפון של היום קרוב יותר למרכז מאשר בעבר, וזאת בשל שכלול של אמצעי התחבורה בעשור האחרון. קל יותר להגיע לצפון באמצעות רכבת, אוטובוסים ועוד, והמרחק של הפריפריה מהמרכז ללא ספק התקצר. בנוסף, יישובים כדוגמת כרכור ופרדס חנה, לא נמצאים בצפון הרחוק (כמו קצרין או נהריה למשל), והנסיעה ברכב היא בהחלט סבירה ולא ארוכה מדי. המדובר ביישובים בהם איכות החיים היא גבוהה מאוד, יש מגוון רב של סוגי דירות (בתים פרטיים על פני שטח גדול, דירות בבניינים, בתים באיזורים כפריים ועוד), ולכן, כל אחד יכול למצוא את מבוקשו בפרדס חנה ובכרכור. כמובן שכמו בכל מקום בארץ, אם תחפשו נכס בפרדס חנה או בכרכור, תצטרכו לבצע חיפוש במגוון רחב של דרכים.

 

איתור נכסים בפרדס חנה וכרכור

ניתן לאתר דירות נהדרות בפרדס חנה ובכרכור באמצעות חיפוש בלוחות הדירות באינטרנט. כמו שניתן לאתר דירה במרכז תל אביב בלוח דירות איכותי, כך גם ניתן לאתר דירות בפרדס חנה וכרכור, ויש לא מעט כאלה. מעבר עקבי ויום יומי אחר לוחות הדירות באינטרנט, יובילו אתכם לדירות ביישובים הללו. ניתן להיעזר גם בלוחות הדירות בעיתונות הכתובה, אם כי רוב הנכסים נמצאים כיום ברשת האינטרנט. במקביל, ניתן לשוחח עם אנשי מקצוע המבינים בתחום - מתווכים, שמאים, עורכי דין ועוד. מתווכים איכותיים הפועלים באיזור פרדס חנה וכרכור, יוכלו לסייע לכם למצוא נכס שמתאים לכם. וכמובן, ניתן גם לשוחח עם אנשים, מכרים וחברים, ולהיעזר בשיטה הישנה והטובה "מפה לאוזן".

 

לסיכום, אם אתם מחפשים דירה ביישוב מבוסס, עם איכות ללא פשרות וקרוב למרכז באופן יחסי, פרדס חנה וכרכור הם יישובים שיכולים להתאים לכם במיוחד.

 

פרויקטים נבחרים באזור