פנטהאוזים במבצע בראש העין החדשה!

בתוך כך הודיעה חברת שיכון ובינוי נדל''ן כי מלבד מבצע על הפנטהאוזים, היא יוצאת במבצע של שכר דירה לשנתיים על חשבונה לרוכשים דירה בפרויקט.

שיכון ובינוי נדל"ן, חברת הנדל"ן המובילה בישראל פותחת את השנה ויוצאת במבצע על הפנטהאוזים בחלומות ראש העין החדשה, הפרויקט של החברה בפסגות אפק אחת מהשכונות המבוקשות בשנתיים האחרונות בגוש דן: פנטהאוז 5 חדרים בגודל 160 עם מרפסת של 90 מ"ר, במחיר החל מ- 2,470,000 ש"ח.

 

בנוסף לדירות הרגילות 4-5 חדרים בפרויקט מציעה החברה מבצע שכ"ד לשנתיים. שמופחת מראש במחיר הרכישה .

 

שכונת 'חלומות ראש העין החדשה' מוקמת בשכונת פסגות אפק בצמוד לשכונות גבעת טל ופסגות אפק, ומציעה בתי ספר וגני ילדים איכותיים, לצד שירותי קהילה אחרים במרחק הליכה ופארק ירוק שיספק מקומות משחק רבים לילדים. פרויקט חלומות ראש העין החדשה יכיל בסה"כ כ – 498 דירות במגוון גדלים , כאשר עד עתה נמכרו 400  דירות . בכל מגדל יהיו דירות במגוון גדלים, ביניהם 3,4,5 מיני פנטהאוז ופנטהאוזים במפרט איכותי. כל הדירות יבנו על פי עקרונות הבנייה ירוקה המחמירה לפי תו תקן 5281 כפי שבונה החברה בכל הפרויקטים שלה ברחבי הארץ.

 

לדברי דורית סדן סמנכ"ל השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן: "אם בתחילת שיווק הפרויקט ראינו התעניינות בקרב זוגות צעירים ומשפחות צעירות היום אנחנו רואים כי יש אחוז גדול של מתעניינים  בהם משפחות ומשדרגים שמבקשים להעלות ברמת החיים לדירות מיוחדות כמו דירות גן או פנטהאוזים במרכז הארץ,  ובראש העין הם בהחלט יכולים למצוא אופציות במחיר שפוי. השכונה החדשה נחשבת להצלחה ענקית במרכז הארץ. מדובר בשכונה שמהווה שינוי לעיר ראש העין עצמה. מה שאם המושבות עשתה לפתח תקווה ופרס נובל עשתה לראשון לציון כך שכונת פסגת אפק אני מאמינה תעשה לראש העין הישנה."