סקר בקרב מתענייני הדירות המיוחדות של חלומות הוד השרון

מרבית המתעניינים מגיעים מתל אביב, עוברים מדירות 3 ו-4 חדרים לפנטהוז.

 

חלום של דירה- פנטהאוז יוקרתי וגדול עם מרפסת ענקית, מיני פנטהאוז עם 2 מרפסות, הם חלק מהדירות המיוחדות שמתעניינים מהעיר תל אביב מבקשים לרכוש כאשר הם מחפשים לשדרג את דירתם במקום דירת שלושה או ארבעה חדרים קטנים בתל אביב.

פרויקט חלומות הוד השרון בשכונת 1200 בעיר יכלול כ - 350 יח"ד ב-5 בניינים של 18 קומות כל אחד, במגוון סוגים וגדלים הנבנים בבניה ירוקה. ייחוד הפרויקט של שיכון ובינוי נדל"ן הוא כי ניתן למצוא דירות של 5 או 6 חדרים שהמיוחד בהן הוא גודלן. דירות 5 חד' מעל 130 מ"ר, מה שמבטיח דירה מרווחת וגדולה במיוחד .

דורית סדן סמנכ"ל השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן: "מסקרים שערכנו עוד בטרם התחלת הבניה זיהינו כי יש דרישה באיזור לדירות עבור משפחות עם ילדים. בעיקר אנשים שעוברים מתל אביב רמת גן וכמובן מאזור השרון. בסקר אחרון שקיימנו בקרב מתענייני הפרויקט ראינו בבירור נטיה של משפחות שעוזבות דירות קטנות 3ו4 חדרים בתל אביב ומחפשות אחר דירה גדולה ומרווחת ולכן שמנו דגש במיוחד על גודל שכזה. דירות 5 ו- 6 חדרים שמשתרעות על שטח גדול עם מרפסת רחבת ידיים ופנטהוזים חלומיים ענקיים.

בימים אלו נפתח השיווק של הדירות המיוחדות: מיני פנטהאוז, פנטהאוז ודירות גג יוקרתיות .כולם דירות ענקיות עם מרפסות מרווחות במיוחד מול נוף קסום .

 

דוגמאות לדירות מיוחדות ומחירים

דירת פנט של 206 מ"ר + מרפסת בשטח של 178 מ"ר במחיר של 4.5 מיליון שקל

דירת פנט בשטח של 186 מ"ר + מרפסת של 50 מ"ר במחיר של 3.9 מיליון שקלים

עוד נקודה שעלתה בקרב מי שמתעניין בדירות 5 חדרים בפרויקט, דווקא הורים שגרים באזור הוד השרון מבקשים לעזור לילדיהם ובמקום לרכוש דירות 4 חדרים הם לוחצים עליהם לרכוש דירת 5 חדרים בפרויקט החדש של שיכון ובינוי בהוד השרון