מגורי יוקרה ועיצוב פנים

קיימת האפשרות להפוך כל דירה לדירת יוקרה באמצעות עיצוב פנים ותכנון נכון של הדירה מתאים.

כשמדברים על מגורי יוקרה ועיצוב פנים, ניתן לעשות חלוקה לשתי קטגוריות, אחת מהן היא דירות יוקרה באזורים נחשבים, דירות גדולות בבנייני פאר עם נוף מרהיב, לובי מפואר ושומר בכניסה לבניין. לעומת זאת, קיימת האפשרות להפוך כל דירה לדירת יוקרה באמצעות עיצוב פנים ותכנון נכון של הדירה מתאים. בין אם מדובר בחיפוי פרקט, בצביעת הקירות בקרם או בגווני אפור, בהוספת תאורת חכמה או ביצירת חללים גדולים ומרשימים, יש לא מעט שניתן לעשות כדי להפוך דירה "רגילה" באזור יוקרתי לדירת יוקרה הלכה למעשה. כיצד אם כן ניתן להשיג בעזרת מראה יוקרתי שכזה בדירתך, ומהם המרכיבים שהופכים דירה לדירת יוקרה?

 

נוחות

דירת יוקרה מתוכננת בקפידה ליצירת נוחות מרבית לדיירים. השאיפה היא ליצור מרחב שיאפשר נוחות מקסימאלית בכל חדרי הבית, בסלון, במטבח, בחדר האמבט ובחדרי השינה. כאשר הדירה מעוצבת נכון ומרווחת במידה הרצויה, דייריה יכולים להירגע ולהתאושש מתלאות היומיום מרגע הכניסה לבית, וכל האווירה בדירה מושפעת לטובה ומשפיעה על הנמצאים בה.

 

אמירה עיצובית ואופנה

מאפיין חשוב נוסף לא פחות חשוב של דירה יוקרתית הוא אמירה עיצובית ייחודית וברורה, וסגנון אחיד העובר בחלל. כשמדובר על מגורי יוקרה ועיצוב פנים, הסגנון העיצובי יכיל בתוכו את כל מרכיבי הדירה החל מרהיטים, תאורה, צבעים ואף פריטי נוי, ליצירת אווירה יוקרתית ייחודית. מעצבי פנים דירות יוקרה יביאו איתם את הסגנון הייחודי שלהם כמובן בשילוב הדיירים ויתאימו אותו לדירת החלומות שלכם.

עיצוב יוקרתי יהיה תמיד בקו האופנה וישמור על עדכניות ועל סנכרון עם הטרנדים העכשוויים. ההתאמה לקו האופנה היא מרכיב הכרחי בתחום עיצוב פנים דירות המרווחות המקוריות. כן מדי פעם יש לרענן ולשמור על קו הייחודי שבחרתם עם מעצב פנים שבחרתם.

 

חידושים טכנולוגיים

תכנון המגורים היוקרתי עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית, הכוללת בית חכם, חימום תת רצפתי, תריסים חכמים, מערכות שמע משוכללות, טכנולוגיה ירוקה ועוד חידושים על פי העדפותיכם. הטכנולוגיה החדשנית הופכת את הדירה לנוחה, עדכנית, מודרנית ופונקציונאלית יותר, ויכולה אף להפוך אותה לאקולוגית יותר, הכול בהתאם לקו בו בחרתם ללכת.

 

עיצוב חלל הדירה

כדי שהדירה תשדר יוקרה, יש להתייחס לחללים הנמצאים בה בהקפדה יתירה, כאשר השאיפה היא ליצור תחושת מרחב פתוח ושפע של אור טבעי. עיצוב מושכל של הפתחים והחלונות, וכן מיקום נכון של הרהיטים יכניסו את האור והמרחב המבוקשים לחלל הדירה, ויאפשרו את תחושת הרווחה הנדרשת מדירה יוקרתית.

יוקרה אמיתית מתבטאת לא רק במראה, אלא גם במבנה ובתוכן, לכן בתכנון חלל הדירה, השימוש בחומרים איכותיים ועמידים חשובים ליצירת היוקרה והאוטנטיות והייחוד שאתם מבקשים להעניק לדירתכם, דירתכם לא תיראה כלל כדירת השכן. שימוש בחומרים איכותיים יעלה יותר, אך יבטיח לכם שקט נפשי לאורך זמן.

 

 

מעצב מקצועי

על מנת לשלב בדירתכם את כל האלמנטים הנדרשים להפיכתה לדירת יוקרה, פנו למעצב פנים המתמחה בעיצוב פנים דירות יוקרה. חפשו מעצב שסגנונו מתאים לכם, שכן, המעצב יביא את סגנונו האישי איתו, ויתאים אותו לכם ולדירתכם. מעצב פנים שבחרתם  ידע לתכנן את עיצוב החלל ליצירת תחושת המרחב והאור הנדרשת, וכן לשלב בין החידושים הטכנולוגיים והסגנון העיצובי ליצירת דירה נוחה, מרשימה, אופנתית וחדשנית.