ישובים בשרון - איכות במחיר משתלם

מדוע משתלם להשקיע דווקא באיזור השרון? כיצד ניתן לאתר במהירות נכסים באיזור השרון? כל התשובות בפנים.

ישנם איזורים רבים בישראל שמומלץ להשקיע בהם, ואיזור השרון הוא בוודאי אחד מהם. כל מי שמחפש איזור שהוא עדיין קרוב למרכז, אך עם מחירים שהם לא בשמיים, איזור השרון יכול להתאים לו כמו כפפה ליד. במושבים רבים בשרון וגם בערים המרכזיות באיזור זה (רעננה, כפר סבא, נתניה ועוד), יש אין ספור מציאות ואופציות נהדרות להשקעה בנדל"ן. נכסים רבים באיזור זה הם איכותיים מאוד ובמחירים משתלמים במיוחד. עוד על השקעה באיזור השרון המתעורר בכתבה הבאה.

מדוע משתלם להשקיע דווקא באיזור השרון?

רבים חושבים שהכי משתלם להשקיע באיזור המרכז, אך לא תמיד זה נכון. נהפוך הוא - לעיתים דווקא כדאי להשקיע בנכסים הרחוקים מעט מאיזורי הביקוש, בשל מחירם הנמוך יותר. התשואות על דירות בתל אביב ובערים מבוקשות נוספות הן לא פעם נמוכות יותר מאשר בפריפריה או באיזור השרון. היתרון של איזור השרון הוא שרוב רובו נמצא בקרבה למרכז, עד כדי פחות מ חצי שעה נסיעה. השילוב של מרחק קטן מהמרכז, מחירים סבירים ומגוון רחב של נכסים, הופכים את איזור השרון לאידאלי עבור ציבור המשקיעים. באיזור זה ישנן ערים מפותחות עם דירות רגילות כגון רעננה וכפר סבא, ערים עם חופים מרהיבים כמו נתניה, מושבים רבים ואף מספר קיבוצים. המגוון באיזור השרון הוא מרשים מאוד ובחלק מהמקומות (אם כי לא בכולם...) המחירים הם בהחלט סבירים. כמעט כל אחד יכול למצוא את מבוקשו באיזור זה, אך יש לדעת כיצד לחפש על מנת לאתר במהרה את הנכס המושלם עבורכם.

כיצד ניתן לאתר במהירות נכסים באיזור השרון?

על מנת לאתר נכסים איכותיים ומשתלמים באיזור השרון חשוב "לפעול בכל החזיתות". מומלץ לשלב בין חיפוש ממוקד באינטרנט, שיחות עם מתווכים, שמאים ואנשי מקצוע בתחום, מעבר על המודעות בעיתונות הכתובה, וכן שימוש מושכל בשיטת "מפה לאוזן". כל אלה יובילו אתכם קרוב לוודאי לנכס איכותי באיזור השרון. כמובן שלפני הכל עליכם להחליט מה אתם מחפשים - בית פרטי, דופלקס, דירה בעיר, וילה בכפר, או כל סוג אחר של נכס (אפילו נכס משרדי). באיזור השרון יש כמעט הכל ועליכם להחליט במה אתם מעדיפים להשקיע. לכן, כל מי שמחפש נכס כלשהו באיזור זה, חייב לפעול בחוכמה. המקום הטוב ביותר להתחיל בו את החיפושים הוא האינטרנט. בלוחות המודעות הגדולים מופיעים רוב הנכסים המוצעים בשוק בכל מקום בארץ ובכל זמן נתון. באתרים הללו ניתן לבצע חיפוש חכם ולסנן בצורה מדוייקת רק את מה שאתם מחפשים. זכרו כי חיפוש אחר וילה במושב בשרון בתקציב של שני מיליון שקלים שונה מין הסתם מחיפוש של דירת 3 חדרים בכפר סבא.

לסיכום, יש אין ספור הזדמנויות השקעה באיזור השרון וכדאי מאוד לנצל תקופה זו בה הריביות הן מאוד נמוכות על מנת להשקיע באיזור זה. כדאי כמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום ולרכוש רק נכסים שתוכלו לעמוד במחיר שלהם ושהם משתלמים מבחינה כלכלית!

הזדמנויות בשרון