בית בישראל !?

כיצד יש לחפש בית למכירה בישראל? חיפוש בית למכירה - דגשים חשובים

רבים בישראל מחפשים בית למכירה, במיוחד אלה המעדיפים לגור בבית פרטי ולא בדירה בבניין עם עוד דיירים רבים. אך למצוא בית למכירה בישראל, זוהי משימה מעט קשה יותר מאשר למצוא דירה למכירה, פשוט בגלל שבדרך כלל, יש בשוק פחות בתים למכירה מאשר דירות... סיבה נוספת היא שהמחיר של בית למכירה הוא במקרים רבים גבוה יותר מאשר של דירה, מכיוון שבבתים יש בדרך כלל גם חצר, גינה, גג ובמקרים רבים גם חנייה פרטית. אלה בהחלט יתרונות גדולים, המעלים את המחיר, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר, המחיר של כל בית למכירה נקבע בהתאם לאיזור שלו וכמובן גם לגודלו. עוד על נושא זה בכתבה הבאה.

 

כיצד יש לחפש בית למכירה בישראל?

הדרך הטובה ביותר לאתר בית למכירה בישראל הוא באמצעות רשת האינטרנט. בכל יום, מתפרסמים בלוחות הדירות באינטרנט אין ספור בתים, מחסנים, דירות, משרדים ושאר נכסים, וכל אחד יכול לנסות ולאתר את מה שהוא מחפש. במקרה של בית למכירה, כל מה שצריך לעשות הוא לערוך את הסינון בהתאם לסוג הנכס אותו מחפשים (ולסמן בית או בית פרטי ולא דירה), ולאחר מכן גם לבחור את האיזור, גודל הבית וכמובן את טווח המחירים שמתאים לכם. זוהי הגדולה של לוחות הדירות באינטרנט לעומת הלוחות בעיתונות המודפסת - ניתן לערוך סינון וחיתוך, וכך להגיע רק אל הנכסים הרלוונטיים לכם. כמובן שלא מומלץ לזנוח גם את המודעות בעיתונים ואת השיחות עם מתווכים ומשרדי תיווך (למתווך טוב יהיה לעיתים מידע חשוב אודות בית למכירה, שלא תמיד מופיע בלוחות). הדרך הטובה ביותר לאיתור מהיר של בית למכירה שמתאים לכם היא לשלב בין כל שיטות החיפוש הללו גם יחד.

 

חיפוש בית למכירה - דגשים חשובים

כאשר מחפשים אחר בית למכירה, חשוב לזכור כי המדובר בדרך כלל בבית בו תגורו (רוב הבתים למכירה נקנים לצרכי מגורים ומקצתם להשקעה), ולכן יש לשים לב לנושאים כמו השכונה בה נמצא הבית, המצב הסוציו אקונומי של התושבים באיזור, בתי ספר וגנים הנמצאים בקרבת מקום, וכמובן - מספר החדרים שיש בבית (ובדיקה אם זה מתאים לצרכים שלכם), גודל הבית ועוד. לא בכל יום מוציאים סכומים כה גדולים (לעיתים אף יותר משני מיליון שקלים) ולכן צריך לערוך את כל הבירורים מראש, בטרם מחליטים על הבית שתלכו עליו. ככל שתהיו יותר ממוקדים ויהיה לכם יותר ברור מה אתם מחפשים, כך תהליך החיפוש יהיה קל ויעיל יותר ולא תבזבזו זמן מיותר. חיפוש בית יכול לקחת מספר חודשים ולעיתים אף יותר משנה, אך אם תפעלו נכון, תתייעצו עם כל האנשים המתאימים ותתאזרו בסבלנות רבה, תוכלו למצוא את בית חלומותיכם תוך זמן קצר יותר, ובמחיר שתוכלו לעמוד בו!