וילון מוסיף המון

עיצוב הבית בוילונות יכול לעשות פלאים. קבלו טיפים ממעצבת וילונות מדהימה, שתוכיח שכל אחד בנגיעה אחת קטנה - יכול לעשות שינוי אחד גדול.

"מלבישת חלונות, מגשימת חלומות..." זה המוטו של ליאורה בן-פורת סגל, מעצבת וילונות.

ליאורה, אומנית ויוצרת, התגלגלה לתחום הוילונות לפני למעלה מעשרים שנה ומאז מלבישה ומחממת בתים רבים. "המבט המאושר בעיני הלקוחות לאחר תליית הוילונות בביתם מעצים אותי ועושה אותי מאושרת. גם לקוחות שלא היו בטוחים והתלבטו לגבי הבחירה שלהם בהתחלה, בסוף סמכו עליי והסכימו לזרום איתי על דבר שונה ממה שחשבו תמיד. נדהמים עד כמה זה היה שווה".

היום כל מעצב שמחשיב את עצמו, יודע שוילון זה הטאצ' הסופי וההכרחי בכל בית. אנשים משקיעים כספים רבים בשיפוץ ובבניית בתים. לפעמים דווקא כשמגיעים לשלב הסופי, לא נשאר תקציב או כוח לסיים את עיצוב הבית בצורה המושלמת ביותר. רק האנשים שמצליחים לגייס תקציב או שעיצוב הבית זורם בעוריקהם, מוסיפים את הוילונות, ומבינים כמה זה הכרחי ועושה את ההבדל העצום. דבר המעניק יוקרה, חמימות וביתיות.

 

הטאץ' הסופי לעיצוב מושלם.

אז איך בוחרים את הוילון הנכון?

כשרוצים לבחור נכון, צריך לבדוק שהוילון יעניק לחלל יוקרה, חמימות ולעיתים קרובות ייתן פתרון להצללה או השלמה לתאורה. צריך לקחת בחשבון לאיזה חדר מיועד הוילון ולהתאימו לאווירה הכללית של החדר - סלון, חדר שינה, חדר ילדים, מטבח, פינת אוכל.

לא כל וילון מתאים לכל חדר. אבל לכל חדר אפשר להתאים וילון נכון. כמובן שצריך לקחת בחשבון את החלל הקיים מבחינת צבע, טקסטורה, רוחב, גודל, סוג הבד, שקיפות וכו'. בקיצור, לחשוב איזה אופי צריך הוילון שרוצים להוסיף.

ישנם עשרות סוגים של וילונות בסגנונות עיצוב שונים ומגוונים, לכן בחירת הוילון יכולה להיות לפעמים דילמה מבלבלת מאוד, בעיקר כשהולכים לחנויות ורואים את הכמות העצומה של הבדים והסגנונות, מי שלא מבין ולא יודע בדיוק מה הוא מחפש או רוצה יכול לחשוב שמדובר בפרויקט מסובך ולהתייאש מהמסע הזה.

וולט דיסני אמר:" אם אתה מסוגל לחלום, אתה מסוגל גם לבצע" ואני אומרת לפעמים: "כדאי שאתה תחלום ותיתן למישהו מקצועי להגשים עבורך את החלום."

זו הסיבה שכבר בשיחת הטלפון עם הלקוחות אני מנסה לקבל כיוון כללי למה הם רוצים, ומביאה איתי קטלוג ודוגמאות של בדים שיכולים להתאים, וכמובן תיק עבודות עשיר בכל הסגנונות, בכדי שיוכלו לקבל השראה ורעיונות. עצם הישיבה בבית הלקוח משרה עליו רוגע ואין את הלחץ של מוכרת בחנות שרק רוצה למכור. אני מתרשמת מהחלל, מקשיבה לחלום של הלקוח ויכולה להתאים ולהמליץ בדיוק מה יתאים לכל חלון, מה שלמוכר בחנות יהיה קשה יותר כי הוא לא רואה את החלל האישי של הלקוח שאליו צריך להתאים את הוילון. הלקוח מקבל את היחס האישי והתאמה מדויקת לחלון ולחלום שלו.

  וילונות משדרים יוקרה וחמימות כאחד"

איזה סגנון מעדיפים היום?

הוילונות הקלאסיים תמיד יישארו באופנה. מה שמשתנה ומתחדש זה בעיקר סוגי הבד והתפירה,  אך בשנים האחרונות יש גם הרבה חידושים בתחום, וסגנונות שונים  - כמו הוילון הרומאי שהפך פופולארי ביותר אשר נפתח מלמטה למעלה. היתרון שלו שהוא מתאים לחללים קטנים יותר ולא מקטין את החדר. כמו כן אפשר לפתוח אותו אל מול השמש במידה הרצויה, להצליל בשעות מסוימות ולפתוח אותו לחלוטין בשעות הערב. אפשר לשחק עם הגובה של הפתיחה וזה נותן פתרון לכל שעה ביום.

 וילון רומאי במטבח

היום הוילונות ברובם בצבע אחיד, לקוחות בעיקר אוהבים את הצבעים הבהירים עם נטייה לשקיפות. וילון פרחוני או בצבע צועק כבר פחות הולך. אנשים רוצים נקי, טבעי, פשוט וקלאסי. זה מרגיע את העין ומשרה אווירה נעימה ורגועה יותר. בחדרי ילדים מוכנים קצת יותר "להשתולל" עם בדים צבעוניים. אבל גם אז חשוב לא להשתולל יותר מיד – חשוב שגם הילדים ירגישו חמימות ורוגע בחדרם, אבל תמיד אפשר לתת לילד לקחת חלק בבחירה ולהתחשב במה שהוא אוהב ומעדיף.

כיום הוילונות השקופים הם הפופולאריים ביותר.

טיפ למי שרוצה לצאת למסע בחירת וילון?

אל תתפשרו על איכות, לא חשוב איזה וילון בחרתם – קלאסי, גלילה, רומי, הצללה - מה שחשוב באמת זה שהוילון וכל האלמנטים המתווספים לו כמו מוט או אמצעי מנגנון הגלילה, יהיו איכותיים ועמידים לאורך זמן. כמו כן חשוב לבחור איש המקצוע שתולה נכון ומדויק את הוילון, אלא אם כן יש לכם "הנדי מן" איכותי משלכם בבית.

וילונות יכולים לעשות שינוי גדול, גם אם לא עוברים לדירה חדשה. הוספת וילון יעשה לכם תחושה של התחדשות.

וילון זה לא עסק יקר ולרוב זו קנייה חד פעמית לאורך שנים, כך ששווה להשקיע קצת יותר ולקבל את הטוב ביותר!

להזמנת ייעוץ אישי בבית הלקוח  - ליאורה וילונות 050-8371737 וגם בפייסבוק.